пятница, 23 мая 2025 г.

Kiel belecaj salonoj trompas klientojn

 Historie, la trompo de Lia Moŝto estis efika motoro por pliigi financan rendimenton en multaj kompanioj, inkluzive de plurseĝaj belecsalonoj kaj grandegaj kuraclokoj. Kompreneble, en la fruaj stadioj, la kapo ankoraŭ havas la forton kaj paciencon, kaj invitas negoco trejnistoj, analizistoj, kaj renomaj manaĝeroj kiu proponas publikeco kampanjoj, promocioj, kaj novigoj de nekonstantaj gradoj de nekompetenteco. Tamen, ne ricevinte la ellasilon de la supre priskribitaj efektivigoj kaj analizinte la monajn perdojn, la administra teamo venas al la sola ĝusta kontraŭkriza mezuro: atingi la seninterrompan punkton kaj ricevi pliigon koste de la kliento.


Unu el la plej oftaj kaj efikaj manieroj trompi klienton estas la tiel nomata "specialista diplomiĝo". En la pasinteco, kiam ne estis multaj establaĵoj sur la belecserva merkato, kaj specialistoj ne ŝanĝis laborpostenojn dum jaroj, aktive ĉeestante trejnajn kursojn kaj plibonigante siajn kapablojn tie, ĝi vere funkciis. Nuntempe, modaj projektoj troveblas ĉe ĉiu angulo, frizistoj aktive migras de punkto al punkto, devigante la salonan administradon meti homojn en poziciojn kiel plej altan stiliston, ofte sufiĉe ordinaran el la vidpunkto de kreivaj horizontoj. Ne kredu la grandajn frazojn kaj nomojn, alie vi riskas ricevi la plej simplan tondadon por 5 000 rubloj. Anstataŭigo de konceptoj En iuj salonoj, vi eble renkontos la anstataŭigon de profesiaj haraj prizorgaj produktoj. Ni diru, ke vi estas tuŝita de reklamo por salono, kie, krom la regosimboloj de la personaro, ankaŭ estas indikitaj kosmetikaĵoj de mondfamaj markoj, kaj sen rimarki tion, vi aliĝas, ekzemple, kolorigo. Je la difinita tempo, vi sidiĝas komforte en via seĝo, kaj la majstro disvastigas tute alian farbon ol estis deklarita. La diferenco inter la kosto de la proceduro kaj ĝia prezo por la kliento povas esti grandega. Sed la kvalito de kolorigo je la alta kosto de la proceduro foje lasas multon por deziri: ne ekzistas absoluta garantio, ke la reklamita kapablo de la specialisto, kiu tinkturfarbis viajn harojn, respondas al la realo. Se unu el viaj kolegoj subite fanfaronas, ke ŝi elspezas 25 mil por tondado, prizorgado kaj kolorigo de siaj haroj, kvankam rimarkeblas, ke ŝia hararanĝo ne aspektas eĉ kvarono de ĉi tiu kvanto, ne rapidu akuzi la personon pri trompo. Plej verŝajne, ŝi estis la viktimo de tiu sama reklamo.

Комментариев нет:

Отправить комментарий