Ĉe la sekva bontenado ĉe la ŝakristo, kompreneble, ili volas kontroli la nivelon, kaj en kazo ĝi falas, ili trovos leak, elimini ĝin sub garantio kaj aldoni anticongelante. Sed ĉi tiu estas se la ŝakristo estas konscienca.
Sed liko ankaŭ povas okazi en la intertempo inter la # da? rigado. Se vi ne havas la kutimon de periode monitoranta kritikaj areoj de la motoro kupeo kun ĉiu supro-supren de la omyvayka, tiam en varma trafika bloko, falo en la nivelo ankaŭ agordi la temperaturo indikilo sago en moviĝo. Per la vojo, en tiu kazo, el propra sperto, mi unuafoje rigardis la nivelo de anticongelante, kiu estis normala.

Ni malŝalti la "condey", turni la "forno" al "varma" kaj haltigi sur la flanko de la vojo, elŝalti la motoron kaj malfermi la kapuĉo. Se ni vidas falo en la nivelo (laŭ la riskoj sur la diafana vastigo tanko), tiam supren la anticongelante aŭ distilita akvo, kaj iras sur. Kio, vi ne havas aŭ en la trunko? Nu, tiam, kun la klimatizilo elŝaltita kaj la temperaturo sago konstante monitorita, ni iros al la plej proksima aŭto butiko, kie ni # a? eti la necesajn likvaĵoj. Distilita akvo – se ni estos riparita en la proksima estonteco. Aŭ anticongelante-se iam ajn poste.
La ĉefa afero por memori estas ke vi ne povas tuj malfermas la ŝtopilon de la malvarmigo sistemo!!! Permesi la sistemon por malvarmigi malsupren por kvin al sep minutoj post kiam la motoro ĉesas. Kaj nur tiam malfermu ĝin. Alie, vi riskas akiranta rivereto de bolanta anticongelante en via vizaĝo!
💥aŭtomobilo
💥transporto
https://translated.turbopages.org/proxy_u/ru-eo.ru.51afb405-67cfb226-664e4745-74722d776562/https/ebaasee.livejournal.com/4793.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий